Friday, April 24, 2009

That's me..

moshi2..

well, this is my second post.. but i really dunno what to write.. hurm.. jap.. pikir tajuk dulu.. Mmm... ok.. senang2.. perkenalkan diri dulu la..

Namaku Aina Amiera.. Abahku yg berikan nama nie padaku.. sedap kan?? nape la x bg nama Puteri ker, tunku ker, raja ker.. hik3.. x pe la.. ku suka nama tu.. lebih baik dri x de nama kan?? family ku pnggil ku along, sbb aku ank pertama.. kwn2 ku pnggil aku aina atau myra.. aku dilahirkan di hospital besar alor star pada 28 oktober 1993 pada ari khamis.. skrg aku berumur 16 tahun.. dan ku bersekolah di SMKJ.. mengambil aliran sains tulen yg mmg akn membebankan otk ku.. muahah.. bercita-cita ingin menjadi seorang pensyarah atau phothographer seperti bapaku.. aku mempunyai seorang adik lelaki.. dier seorang yg agak2 nakal.. suka sngt wat aku naik mrh.. nk wat cam ne kan.. tu la dinamakan adik.. smpai sini jelah nk cite.. klau ada masa nnt i tulis lg.. adios..~

1 comment:

  1. Hyep...
    baru mula blogging erk...
    rajin tu posting la bnyk2..
    pe pun..
    slamat mencuba..
    jgn sekerat jalan dah..

    ReplyDelete